همچنین ضد موخوره بوده و مانع پوسته پوسته شدن می شود و بوی سیر نیز بلافاصله پس از شستشو از بین می رود .
- در ضمن اگر به بوی سیر حساس هستید می توانید از شامپو سیر بدون بو استفاده نمائید . با خیال راحت از این شامپو استفاده کنید و مطمئن باشید تمام خواص شامپو سیر در آن وجود دارد .
- همچنین نرم کننده سیر نیز کمک شایانی به جذب خواص سیر نموده و به مو ، قوت ، حجم و شفافیت بخشیده و شانه زدن را آسان و لذت بخش می نماید .

آیا از چربی اضافه پوست سر خود ناراضی هستید ؟
- مصرف شامپو فلفل باعث کاهش چربی پوست سر میشود و موها را خوش حالت و با طراوت میکند .
نرم کننده فلفل نیز با ایجاد لایه ای محافظ ، باعث شفافیت و آسان شانه زدن موها می گردد .
به خاطر رنگ کردن ، نرمی ، لطافت و درخشندگی موهایم را از دست داده ام . از چه شامپویی استفاده کنم تا این مشکل رفع شود ؟
درمان موهای رنگ شده با شامپو جینسینگ قابل حل است . این شامپو به ترمیم ساقه مو کمک می کند و همچنین از روند سفید شدن آن جلوگیری می نماید .
نرم کننده جینسینگ نیز تغذیه و ترمیم کننده ساقه مو است که پس از مصرف آن ، مو ، نرم و لطیف و درخشان خواهد شد .

موهای من خشک و زبر و وزشده از چه شامپو و نرم کننده ای استفاده کنم ؟
شما می توانید از شامپوی نارگیل که تغذیه کننده ، ترمیم کننده و مرطوب کننده ای قوی است و موجب نرمی و لطافت موها میگردد استفاده کنید . همچنین نرم کننده نارگیل با ترمیم قسمتهای آسیب دیده و آبرسانی قوی موها را درخشان و خوش حالت می نماید .

موهای من هیچ مشکلی ندارد . آیا باید از شامپوی خاصی استفاده کنم؟
شک نکنید . اگر موهای شما نرمال است. پسسعی نکنید با یک شامپوی نامناسب آن را خراب کنید. شما می توانید از شامپو پروتئینه گندم استفاده کنید . این شامپو سرشار از پروتئین های هیدرولیز شده گندم است که موجب نرمی وشفافیت موها می گردد .

همچنین نرم کننده این گیاه ، موها را براق تر و حجیم تر نموده و شانه زدن را آسان می نماید .

آیا موهای شما زبر و خشن و خشک شده است؟
شامپوی آووکادو موهای خشک و شکننده را استحکام می بخشد و نرمی و لطافت را به آن بازمیگرداند .
همچنین نرم کننده آووکادو باعث تغذیه و رفع خشکی مو شده و موجب درخشش ، نرمی و لطافت آن می شود .

آیا مایلید شامپو و نرم کننده را همراه با هم استفده نمائید؟
شامپو های زیادی با مارکهای مختلف در بازار موجود است که این دو را با هم دارند و اصلاحا به آنها شامپوهای ۲*۱زگفته می شود و راه حل مناسبی برای خواسته شماست . این شامپو در عین پاک کنندگی ، دارای نرم کننده مناسب نیز می باشد و از ساقه مو محافظت می کند .
شامپو ۱*۳ نیز علاوه بر پاک کنندگی و نرم کنندگی ، مزیت دیگری نیز دارد و آن خاصیت ضد شوره بودن آن است.

آیا خواهان شستشوی روزانه ومکرر هستید؟
شامپوی ویتامین E شامپوی بسیار ملایم است که حاوی ویتامین E و عصاره حنا و بابونه می باشد و برای مصرف روزانه ، بدون آسیب رساندن به مو مناسب می باشد . همچنین نرم کننده آن ، سرشار از ویتامین E می باشد و باعث ترمیم مو می گردد و لختی خاصی به آن می دهد.

آیا پوست سر شما حساس و تحریک پذیر است؟
مطمئن باشید یک شامپوی نا مناسب به پوست و موی شما آسیب می رساند . شامپو آلوورا ، بسیار ملایم و آرامبخش است . گیاه آلوورا رطوبت رسان قوی به موها می باشد . این شامپو به موها حجم می دهد و لطافت و درخشندگی را به آن باز می گرداند .
همچنین برای پوستهایی که در اثر رنگ ، فرئ دکلره حساس شده اند بسیار مناسب است . نرم کننده آلوورا نیز بسیار التیام بخش و آرامش دهنده است و موها را درخشان ، مرطوب وخوش حالت می نماید.

شامپوی کدام کارخانه ایرانی را مصرف کنیم ؟

لازم به ذکر است اکثر فرمولهای شامپو ها شبیه به هم است و تنها تفاوت در نوع رنگ و بوی شامپو می باشد . اما نکات مهمتری هم وجود دارد که باید به آن دقت شود که شامل : تاریخ تولید تاریخ انقضاء داشتن پروانه بهره برداری و همچنین مجوز از وزارت بهداشت است

راهنمای کامل پرداخت اینترنتی