دومین فارسی ::: نمایشگاه مجازی ایران

ساموئی
ساموئی بانکوک پاتایا دوربین عکاسی خرید اینترنتی
تايلند-هتل نمايشگاه-مجازي هديه-تبليغاتي فروشگاه-الکترونيک فروشگاه-اينترنتي
خريد-اينترنتي نمايشگاه-تخصصي مالزي-سنگاپور تحصيل-مالزي اقامت-مالزي
تور-نوروزي پوکت کانادا سامويي پاريس
بارکد ميکاپ مدل-ميکاپ يخچال-فريزر دوربين-عکاسي
دوربين-فيلمبرداري تلفن-سانترال مايکروفر تور-آفريقا تور-مراکش
تور-انگلستان کارت-صدا کارت-گرافيک برزيل جراحي-زيبايي
جراحي-سينه تور-ايتاليا جراحي-زيبائي جراحي-پلاستيک جراحي-بيني
ليزيک بارکدخوان جزيره-کيش قيمت ارمنستان
پکن شانگهاي مارماريس آنکارا تردميل
پاتايا مالزي پاتايا آنتاليا تايلند
توراروپا تورتايلند کيش تورچين تورآنتاليا
تورمالزي گوانگجو تور-خارجي بليط اندونزي
ويتنام پوکت نيکون دوربين سفر-دبي
سنگاپور مالزي-سنگاپو پاتايا-پوکت دبي-تور تور-فرانسه
سامويي کفپوش-پارکت نما-ساختمان معماري-داخلي درب-اتوماتيک
تور-پاتايا تور-آنتاليا تور-اروپا تور-مالزي تور-ترکيه
تور-چين تايلند-تور ويزاي-تحصيلي مايو کوهنوردي
تور-برزيل تور-هند تور-تايلند آفريقاي-جنوبي کازابلانکا
تور-کيش تور-قشم قونيه طبيعت اقامت-دبي
ويزاي-دبي ويزاي-چين ويزاي-کار مدل-لباس لباس-شب
لباس-زير تور-روسيه چرخ-خياطي خارجي-تور تايلند-هتل
تور-مشهد تايلند-پاتايا تايلند-بانکوک بلغارستان مزايده-مناقصه
روماني قيمت-موبايل قيمت-نوت-بوک قيمت-لپ-تاپ چاپ-ديجيتال
بارکد پرينتر سي-دي سي-دي-خام چاپ-افست
مد-لباس لباس-زنانه طاهاگشت لباس-شب
Custom Search

۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۶, شنبه

لباس زنانه

لباس زنانه

در هر سنی چه لباسی بپوشیم

بسیاری از خانم ها همیشه با چگونه پوشیدن لباس مشکل دارند، اما مهمتر از همه این است که لباسی بپوشیم که مناسب سن ما باشد. در اینجا به شما چند پیشنهاد ساده ارائه می کنیم تا بتوانید در هر سنی که قرار دارید، بهتر لباس مناسب خود را انتخاب کنید. اشتباه نکنید پیشنهادهایما فقط مختص جوانان نیست، ببینید:

دهه 20:

وقتی شما دهه 20 سالگی خود را می گذرانید، در اوج شادابی و سرزندگی هستید، پس لباس های شادبپوشید و آخرین مدهای روز را دنبال کنید. این کاملا طبیعی است. از مدل هایی که می توانید در این سن بپوشید، می توانم به یک شلوار پلیسه دار گشاد و شل با یک بلوز آستین دار نخی نرم و کفش های پاشنه بلند؛ یا یک دامن کلوش با یک کت کوتاه و چکمه های چرم ، اشاره کنم. پوشیدن یک پیراهن حریر یا ابریشمی نازک که خط بالاتنه آن زیر سینه باشد( البته این مدل برای دختر خانم هایی که اندام های کوچک و شکم بزرگتری دارند مناسب است) با یک کت چرم یا کت کتانی، کاملا مناسب سن شما خواهد بود.

رنگ و طرح را فراموش نکنید. شما در این سن می توانید انواع رنگ های شاد و تند و طرح های برجسته و مهیج را بپوشید، بدون اینکه کسی به شما خرده بگیرد.

دهه 30 :

حالا شما می توانید از میان مدل های سال، آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید و شاید مانند دوره قبل به پیروی کامل از مد اهمیت کمتری بدهید. اگر لباسی به تن شما می آید، آن را بپوشید. شلوار جین که کاملا اندازه شما است، در هر موقعیتی برای شما مناسب است؛ شلوارهای چاکدار کوتاه که با چکمه های تا زانو یا کفش های پاشنه بلند پوشیده بشود، نسبت به شلوارهای تمام قد، شما را جوانتر نشان می دهد. اگر دوست دارید ظاهری رسمی تر داشته باشید، یک دامن لاله ای شکل جدید یا یک پیراهن دوتکه که قسمت بالاتنه و پایین آن به هم متصل است، با کفش های پاشنه نوک تیز بپوشید. کیف یا کفشی که طرح و رنگ شادی دارد، می تواند حس جوان بودن بیشتری به شما ببخشد.

دهه40:

خیلی از خانم ها از این سنین شروع به اضافه وزن می کنند، بنابراین باید لباس هایی بپوشند که اندام آنها را مناسبتر نشان می دهد. یک دامن پارچه ابریشمی گل برجسته یا فاستونی راه راه تا روی زانو، شما را زیبا و جذاب نشان می دهد. بهتر است ظاهر کلی خود را ساده و یکدست نشان بدهید، اما می توانید برای افزودن کمی تزئین و آراستگی بیشتر، از یک کت تزئین شده، یک کت خز مصنوعی یا جواهرات برجسته استفاده کنید.

دهه 50:

خیلی از خانم ها تصور می کنند که با پا گذاشتن به سن 50 سالگی پیر شده اند و دیگر نیازی نیست که به مد و ظاهر خود توجه کنند. اما ما به شما می گوییم که کاملا عکس این مورد درست است؛ شما حالا به مراقبت بیشتری از ظاهر خود نیاز دارید تا جوانتر و سرزنده تر به نظر برسید و دیگران از بودن با شما لذت ببرند. آراستگی صفتی است که همیشه پسندیده است.

در این سنین بهترین روش خوب ظاهر شدن، این است که به سنتان توجه نکنید و از زندگی لذت ببرید. می توانید یک کت تنگ و متناسب یا یک بلوز که در ناحیه کمر گره می خورد، بپوشید. می توانید با افزودن یک سنجاق سینه زیبا و برجسته، یک گردنبند مروارید یا گوشواره الماس ظریف و کوچک، توجه را به چهره خود معطوف کنید. پارچه های براق و لوکس مانند ابریشم، ساتن و تافته، کاملا برازنده سن شما و بسیار عالی است. اما یادتان باشد که خود را پشت رنگ مشکی مخفی نکنید، به جای آن از رنگهای گرم و روشن استفاده کنید.

دهه 60:

کار ما هنوز تمام نشده است، شما بازهم باید به آراستگی خود توجه کنید. ایجاد تعادل کاری است که باید در این سنین بیشتر به آن دقت کنید. اگر بالاتنه ای که انتخاب می کنید حجیم و بزرگ است، آن را با یک شلوار باریک و تنگتر بپوشید. چون معمولا خانم ها در این سنین ران های بزرگی دارند، از شلوارهای پلیسه دار خودداری کنید، زیرا ران های شما را بزرگتر نشان می دهد. اگر دامن کلوشی انتخاب کنید، ران های بزرگ شما را می پوشاند و آنها را مناسبتر نشان می دهد و در عین حال راحت هستید. شلوارهای پاچه گشاد هم انتخاب بسیار خوبی است تا نیمه بالایی بدن شما را بهتر نشان بدهد و تعادل بهتری بین اندام شما ایجاد کند.جواهرات ساده اما با ارزش و گران قیمت، بهترین تزئین برای شما خواهد بود.

دهه 70:

در این سن شما می خواهید که باهوش و سرحال به نظر برسید و دیگران به نظر و هوش شما اعتماد کنند. بنابراین قفسه لباس شما باید کلاسیک و همراه تزئینات کافی باشد، تا بتوانبد سبک خاص خود را انتخاب کنید و همانطور که دوست دارید لباس بپوشید. یک کت بلند یا شنل، کت مناسب اندام شما، کت دامن یا کت شلوار ست، می تواند انتخاب های خوبی باشد. این لباس ها هیچ گاه از مد نمی رود و همیشه شیک هستند. یک روسری که دور گردن خود گره زده اید یا شال زیبایی که بر روی شانه های خود انداخته اید، به شما سادگی، ولی زیبایی و ظرافتی خاص می بخشد


چگونه با پوشیدن دامن مناسب کمر را باریکتر نشان بدهیم

دامن خطی ای شکل برای کسانی که کمر پهنی دارند، مدل بسیاری خوبی است. این دامن در قسمت کمر تنگ و کم پهنا است و از روی ران‌ها و به سمت پایین پهن می‌شود. این مدل دامن هیچ وقت از مد نمی‌رود. رعایت نکاتی ساده در پوشیدن دامن خطی‌ای شکل، باعث می‌شود که کمر شما باریکتر و لاغرتر به نظر ‌رسد.
1-دامن تکرنگ و به رنگ تیره انتخاب کنید. رنگ تیره به چشم بیننده اجاز ه می‌دهد که شکل طبیعی و اصلی دامن را دنبال کند، در نتیجه این تصور ایجاد می‌شود که کمر شما باریکتر است. اما پیچیدگی پارچه‌های طرح دار تاثیر شکل و طرح دامن را از بین می‌برد و در این صورت به شکل دامن که به باریک دیده شدن کمر کمک می‌کند، کمتر توجه می‌شود.

2-قد زانو بهتر است روی زانو یا پایین‌تر باشد. از قد دامن برای ایجاد تعادل در پهنای کمرتان استفاده کنید. هرچه کمر شما پهن‌تر است، دامن باید بلندتر باشد. این کار موجب می‌شود که کمر باریکتر به نظر برسد.

3-بلوز خود را با دامنتان ست کنید. چشم بیننده از سر تا نوک پای شما را دنبال می کند. اگر طرح یا رنگ پارچه بالاتنه و پایین‌تنه متفاوت باشد،‌ چشم در قسمت کمر توقف می‌کند و بیشتر به کمر توجه می‌شود. برای اینکه این تصور ایجاد بشود که کمر لاغرتری دارید، بلوز و تی‌شرت تکرنگی که همرنگ دامن ای‌شکل شما است، بپوشید.

4-اگر قسمت بالای بلوزتان چین‌دار و حجیم باشد، اپل‌دار یا لایه‌دار باشد، بالاتنه شما به شکل هفت دیده می‌شود که در قسمت پایین کمترین پهنا را دارد. در نتیجه به همراه دامن ای شکل، کمر را باریک‌تر از آنچه هست نشان می دهد؛ چون در این صورت کم‌پهناترین بخش بدن شما کمرتان خواهد بود.

5-از کمربند پهن استفاده کنید. کمربند پارچه دامن را در قسمت بالا و پایین کمر جمع می‌کند و کمر را باریک نشان می‌دهد. کمربندی انتخاب کنید که با رنگ دامن و بلوزتان هماهنگ باشد.

6-کفش پاشنه دار بپوشید. پاشنه بلند کفش قد را بلندتر نشان می‌دهد. قد بلند کمر پهن را جبران می‌کند.

7-به خاطر داشته باشید که در قسمت کمر از پاپیون، سنجاق تزئینی، تکه دوزی و هر نوع تزئین خوداری کنید، چون توجه را به این قسمت جلب می‌کند و کمر را پهنتر نشان می‌دهد.


یک خانم قدبلند چگونه باید لباس بپوشد

در اینجا نکاتی را در مورد لباس پوشیدن زنان بلندقد بیان می‌کنیم تا بتوانند با اعتماد به نفس بالایی لباس بپوشند و لباس های مناسب خود را راحت‌تر انتخاب کنند.
خط کمر لباس

اگر نیم‌تنه بالایی اندام شما بلندتر است و دوست دارید آن را کوتاهتر نشان بدهید از مدل‌هایی که خط کمر بالایی دارند استفاده کنید، مانند شلوارهایی که خط کمر بالا و پاچه‌های گشادی دارند. این مدل باعث می‌شود که نیمتنه بالایی کوتاهتر به نظر برسد و در اندام شما تناسب بیشتری ایجاد می‌‌کند، همچنین باعث می شود که اندامتان به فرم ساعت شنی نزدیک‌تر بشود. بلوز و یقه نامتقارن لباس(مانند شکل بالا) هم کمتر به شانه‌های بزرگ تاکید می کند و آن را کوچکتر نشان می‌دهد.
لباس‌های چند تکه و کت دامن

لباس‌های چند تکه مثل کت و دامن یا پیراهن و کت، همچنین انتخاب رنگی متفاوت برای قسمت بالاتنه و پایین‌تنه لباس، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید.
دامن‌‌های خیلی کوتاه پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می‌دهد؛ لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد هم به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد، پس از پوشیدن چنین مدل‌هایی خودداری کنید.
آستین مناسب

بیشتر خانم‌های قد بلند بازوها و دست‌های دراز و باریکی دارند. بهترین راه حل برای این مشکل این است که تی‌شرتی بپوشید که آستین‌های آن تا مچ دستتان باشد، سپس روی آن بلوز و کتی بپوشید که آستین آنها کوتاهتر است و به سمت بالا جمع شده است(مانند تصویر بالا)، در این صورت دست‌های شما به چند بخش متفاوت تقسیم می‌شود و کوتاهتر به نظر می‌رسد.
اگر پاهای خیلی بلندی دارید

برای خانم‌هایی که بلند و لاغر هستند، انتخاب پیراهنی که به شکل خطی ای- شکل است (از بالا به پایین به تدریج گشاد می‌شود) گزینه بسیار خوبی است و اندام لاغر را پهن‌تر و عریض‌تر نشان می‌دهد. شما می توانید رنگ مشکی را برای لباس خود انتخاب کنید، اما بهتر از بافت‌ها و جنس‌های متفاوتی باشد تا همانطور که گفتیم خطی یکدست ایجاد نکند( مثل این پیراهن سنگ دوزی و مروارید دوزی شده که با ساق براق پوشیده شده است. )
پیراهن کمردار چسب

هر لباسی که خیلی گشاد و بادکرده باشد شما را بزرگتر از آنچه که هستید نشان می‌دهد. لباس‌های زنانه مانند این پیراهن کمردار تنگ با یقه گلابی شکل و پلیسه‌های کوتاه در پایین دامن نمونه بسیار خوبی است و شما را خوش اندام و زیبا نشان می‌دهد. لباسی که به انحناها و برجستگی‌های بدن تاکید بیشتری بکند، توجه را از قد بلند دور می‌کند و اندام را متناسب‌تر نشان می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر