دومین فارسی ::: نمایشگاه مجازی ایران

ساموئی
ساموئی بانکوک پاتایا دوربین عکاسی خرید اینترنتی
تايلند-هتل نمايشگاه-مجازي هديه-تبليغاتي فروشگاه-الکترونيک فروشگاه-اينترنتي
خريد-اينترنتي نمايشگاه-تخصصي مالزي-سنگاپور تحصيل-مالزي اقامت-مالزي
تور-نوروزي پوکت کانادا سامويي پاريس
بارکد ميکاپ مدل-ميکاپ يخچال-فريزر دوربين-عکاسي
دوربين-فيلمبرداري تلفن-سانترال مايکروفر تور-آفريقا تور-مراکش
تور-انگلستان کارت-صدا کارت-گرافيک برزيل جراحي-زيبايي
جراحي-سينه تور-ايتاليا جراحي-زيبائي جراحي-پلاستيک جراحي-بيني
ليزيک بارکدخوان جزيره-کيش قيمت ارمنستان
پکن شانگهاي مارماريس آنکارا تردميل
پاتايا مالزي پاتايا آنتاليا تايلند
توراروپا تورتايلند کيش تورچين تورآنتاليا
تورمالزي گوانگجو تور-خارجي بليط اندونزي
ويتنام پوکت نيکون دوربين سفر-دبي
سنگاپور مالزي-سنگاپو پاتايا-پوکت دبي-تور تور-فرانسه
سامويي کفپوش-پارکت نما-ساختمان معماري-داخلي درب-اتوماتيک
تور-پاتايا تور-آنتاليا تور-اروپا تور-مالزي تور-ترکيه
تور-چين تايلند-تور ويزاي-تحصيلي مايو کوهنوردي
تور-برزيل تور-هند تور-تايلند آفريقاي-جنوبي کازابلانکا
تور-کيش تور-قشم قونيه طبيعت اقامت-دبي
ويزاي-دبي ويزاي-چين ويزاي-کار مدل-لباس لباس-شب
لباس-زير تور-روسيه چرخ-خياطي خارجي-تور تايلند-هتل
تور-مشهد تايلند-پاتايا تايلند-بانکوک بلغارستان مزايده-مناقصه
روماني قيمت-موبايل قيمت-نوت-بوک قيمت-لپ-تاپ چاپ-ديجيتال
بارکد پرينتر سي-دي سي-دي-خام چاپ-افست
مد-لباس لباس-زنانه طاهاگشت لباس-شب
Custom Search

۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه

تور استانبول

تور استانبول

استانبول یکی10شهر بزرگ دنیا با جمعیت زیاد محسوب میشود به جهت نزدیک بودن به اروپا و کانالهای ارتباطی دریایی وهمچنین وجود صنایع متعهد ماسین سازی وپوشاک .

مساحت ۵۷۱۲ كيلو متر مربع حمعيت دوازده ميليون نفر جمعیت بيش شماره بلاك اتومبيل 34 مشهور به شهر هفت تپه در استانبول خدا انسان طبيعت و صنعت چنان حايي را دست به دست هم داده كه مشابهش در هيح جاي دنيا یافت نمی شود. استانبول شهري است كه در ان دنياي غرب با شرق توئم است و تنها شهري است كه اين دو فرهنگ متضاد با هم ادغام شده اين شهر بايتخت غير رسمي تركيه مي باشد كه از صد ها سال بيش مهمانان خود را با زيبايهايش جادو كرده در بيش از نصف فيلم هاي تركی موضوع كوچ مردم به اين شهر مطرح است . استانبول نزديكترين فاصله را بين اسيا و اروبا در خود حاي داده است.

دیدنیهای شهر استانبول
منطقه سلطان احمد یا به عبارتی (قسطنطنیه) یا کنستانتینو پلیس.یکی ازمراكز قديمي شهرمیباشد كه ميراث مشترك بي بيزانس ودولت عثماني رادر خود جای داده - هنگام عبور از پل بغاز از روی تنگه بسفر ( نقطه اتصال اروبا و اسيا ) مجموعه کاخ های توپ کاپی مساجد / سلطان احمد/سلیمانیه/ ینی جامی/ وبنای ایا صوفیا را درخط ساحلی اسكودار يكي از زيباترين مناظر شهر استانبول را مشاهده خواهيد كرد .
ازاسکله امین اونو سوار کشتی مشوید و به قسمت اسیایی کادی کوی مبروید در روزهای 3شنبه یکی از بزرگترین بازارمحلی چادری استانبول (سه شنبه بازار) بر پا میشود توصیه میکنیم حتما از این بازار دیدن کنید. میدان تقسیم /بی اوغلو/ یا استقلال جادسی .
یکی از محلات قدیمی شهر استانبول که به سبک معماری اروپایی بنا گردیده. اولین متروی قدیمی بنام تونل در انتهای این خیابان واقع میباشد که با استفاده ازاین تونل دستیابی به بندر کاراکوی ( مرکز تجاری و گمرک قدیم شهر استانبول )به راحتی میسرمیباشد.از میدان تقسیم با تراموای کلاسیک پس گذر از این جاده به محله و برج گالاتا میرسید این جاده فقط به روی عابرین و تراموا باز میباشد .
در ابتدای سالهاي اغازين حمهوري تركيه بيشتر كنسولگري ها به اين خيابان نقل مكان كردند . دراین خيابان موزه ديوان ادبيات مولانا موجود است . ساختمان اين موزه متعلق به قرن ۱۸ ميلادي است دبيرستان تاريخي گالاتاسارای/کلیسای مشهور سن آنتونیو ،رستورانهاي مختلف ،بازار ماهي،بازار رنگارنگ گل و فروشگاهای متعدد عرضه پوشاک با مارکهای مختلف ترک وخارجی واقع شده است . انواع سينما ها و تاتر ها از ديگر فعاليتهاتي هنري موحود در خيابان استقلال است اين خيابان به ميدان تقسيم ختم ميشود كه مركز و قلب شهر محسوب میشود

دیدنیهایهای اطراف استانبول
در 25 کیلو متری شهر استانبول در ساحل اروپایی دریای سیاه . منطقه ( کیلیوس ) قرار دارد این قسمت دارای پلاز ماسه ایی میباشد ودر تابستان شلوغ وبسیار فعال است. - در سمت اروپایی شهر جنگل ( بلگراد ) با فضای سرسبز وچشمه های آب معدنی فراوان در روزهای تعطیل وتابستان محل پیک نیک اهالی شهر استانبول میباشد- در قسمت آسیایی استانبول تقريبا به فاصله نیم ساعت منطقه (پولونز کوی ) قرار دارد که در قرن 19 مهاجران لهستانی به این منطقه کوچ وساکن شده اند .
این دهکده تماما حال وهوای لهستانی دارد حتی رستورانها در این قسمت غذاهای لهستانی سرویس میدهند ودر تابستان ییلاق مهاجرین اروپای شرقی محسوب میشود. در 70 کیلومتری منطقه آسیایی شهر ساحلی ( شیله ) قرار دارد از قسمت -اوسکودار اتوبوس با طی یک ساعت راه وارد آنجا شده این شهر با هتلهای رستورانهای متنوع یکی از زیبا ترین شهرهای ساحلی استانبول محسوب میشود در ماهای آینده از استانبول به این منطقه خطوط اتوبوسهای دریایی شروع به فعالیت مینماید و دسترسی به این محل و استفاده از پلازهای ان به راحتی میسرر میباشد.
پار ک تفریحی (داریجا) در 38 کیلومتر استانبول واقع میباشد این پارک یکی از باغهای بوتانیک ترکیه محسوب میشود و یکی از باغ وحشهای استانبول است. در این پارک انواع مرغان دریایی که نظیر آن در دنیا یافت نمیشود به چشم میخورد.این محل یکی از تفریگاههای استانبولی هامیباشد.از دیگر دیدنیهای استانبول میتوان شهر بازی سرپوشیده مشهور به تعطیلیا و آکوالند را نابرد .در داخل استانبول در هر ساعت از روز میتوانید چای باغچه های کنار بنادر محلی استفاده کنید از مشهورترین آنها اورتاکوی و اسکودار را میتوان نام برد.

جزایر دریای مرمر در آبهای استانبول
درقسمت آسیایی و اروپایی استانبول ودر خطوط ساحلی دریای (مرمر) از هرطرف که به دریا نگاه کنید جزایر زیبای ( پرنسس ) به چشم میخورد این چهار جزیره بانامهای– کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا- از زیبا ترین مناظر طبییعی دنیا برخوردار است و از محاسن دیگر این جزایر این است که دراین جزیرهها اتومبیل وجود ندارد وتماما اهالی از درشکه برای رفت وآمداستفاده میکنند این شامل توریستها هم میشود .همه ساله از این جزایر هزاران توریست دیدن میکنند . ما هم به شما توصیه مکنیم

هتلهای شهر استانبول
استانبول یکی10شهر بزرگ دنیا با جمعیت زیاد محسوب میشود به جهت نزدیک بودن به اروپا و کانالهای ارتباطی دریایی وهمچنین وجود صنایع متعهد ماسین سازی وپوشاک . در تمام طی سال با برگزاری نمایشگاههای متعدد تردد خارجیهای بسیار به چشم میخورد . وهمین امر سبب تاسیس هتلهای مختلف با استاندارهای متفاوت گردیده هر خارجی در این کشور به معنی یک توریست و ورود ارز به کشور محسوب میشود .
اکثر هتلها استاندارد با صرف صبحانه میباشد بعضی از هتلها با بستن قرارداد برای مسافرین فول سرویس میدهند در هتل استفاده از هرگونه متفرقه که خارج از قرارداد طرفین میباشد .مانند/استفاده از یخچال داخل اتاق /تلفن موجود در اتاق و تماس با داخل و خارج از شهر / رستوران هتل/ ودر هتلهای چهار وپنج ستاره استفاده از بار دیسکو / حمام ترک .سونا ماساز./ پرداخت وجه بعهده مشتری میباشد ودر پایان اقامت از مشتری اخذ میشود

وسائط نقلیه شهری استانبول
استفاده ازوسايل نقليه شهري. از هتل محل اقامتتان براي رفتن به تمام نقاط شهر ميتوانيد: از : تاكسي / اتوبوس / تراموا / مترو / واپور كشتيهاي مخصوص حمل مسافر بين اسيا و اروپا استفاده نماييد . ورودي تاكسي در روز بين ساعت هفت صبح الي دوازده شب يك ميليون وپنجاه هزار لير و مابقي طي مسافت بر حسب كيلومتر با تاكسي متر دريافت ميگردد لازم بذكر است از ساعت دوازده شب ببعد اين مبلغ دو برابر است. اتوبوسهاي عمومي با دو رنگ قرمز(مخصوص شهرداري) وبليط آن يك ميليون صد هزار لير ترك یا یک لیرو ده قروش ینی لیر ترک میباشد .
ديگري با رنگ ابي و سبز وبليط ان در اتوبوس فروخته ميشود و بهاي آنهم آن يك ميليون صد هزار لير ترك یا یک لیرو ده قروش ینی لیر ترک است . تراموا و مترو در جاهاي پر رفت و امد شهر ميباشد و بهاي ژتون آن آن يك ميليون صد هزار لير ترك یا یک لیرو ده قروش ینی لیر ترک است . براي رفتن به قسمتهاي آسيايي / كادي كوي / اوسكودار / ايستگاه راه اهن اسيايي " حايدر پاشا" / ترمينال اتوبوس اسيايي "حارئم" / استفاده از واپور بسيار مقرون بصرفه ميباشد و بهاي ژتون آن آن يك ميليون صد هزار لير ترك یا یک لیرو ده قروش ینی لیر ترک ميباشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر