دومین فارسی ::: نمایشگاه مجازی ایران

ساموئی
ساموئی بانکوک پاتایا دوربین عکاسی خرید اینترنتی
تايلند-هتل نمايشگاه-مجازي هديه-تبليغاتي فروشگاه-الکترونيک فروشگاه-اينترنتي
خريد-اينترنتي نمايشگاه-تخصصي مالزي-سنگاپور تحصيل-مالزي اقامت-مالزي
تور-نوروزي پوکت کانادا سامويي پاريس
بارکد ميکاپ مدل-ميکاپ يخچال-فريزر دوربين-عکاسي
دوربين-فيلمبرداري تلفن-سانترال مايکروفر تور-آفريقا تور-مراکش
تور-انگلستان کارت-صدا کارت-گرافيک برزيل جراحي-زيبايي
جراحي-سينه تور-ايتاليا جراحي-زيبائي جراحي-پلاستيک جراحي-بيني
ليزيک بارکدخوان جزيره-کيش قيمت ارمنستان
پکن شانگهاي مارماريس آنکارا تردميل
پاتايا مالزي پاتايا آنتاليا تايلند
توراروپا تورتايلند کيش تورچين تورآنتاليا
تورمالزي گوانگجو تور-خارجي بليط اندونزي
ويتنام پوکت نيکون دوربين سفر-دبي
سنگاپور مالزي-سنگاپو پاتايا-پوکت دبي-تور تور-فرانسه
سامويي کفپوش-پارکت نما-ساختمان معماري-داخلي درب-اتوماتيک
تور-پاتايا تور-آنتاليا تور-اروپا تور-مالزي تور-ترکيه
تور-چين تايلند-تور ويزاي-تحصيلي مايو کوهنوردي
تور-برزيل تور-هند تور-تايلند آفريقاي-جنوبي کازابلانکا
تور-کيش تور-قشم قونيه طبيعت اقامت-دبي
ويزاي-دبي ويزاي-چين ويزاي-کار مدل-لباس لباس-شب
لباس-زير تور-روسيه چرخ-خياطي خارجي-تور تايلند-هتل
تور-مشهد تايلند-پاتايا تايلند-بانکوک بلغارستان مزايده-مناقصه
روماني قيمت-موبايل قيمت-نوت-بوک قيمت-لپ-تاپ چاپ-ديجيتال
بارکد پرينتر سي-دي سي-دي-خام چاپ-افست
مد-لباس لباس-زنانه طاهاگشت لباس-شب
Custom Search

۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

لباس زير

  • مزایای لباس زیر:

    در کشورهای پیشرفته مهمترین پوشاک را لباس زیر می شناسند به دلیل آن که ارتباط مستقیم با پوست بدن دارد و می تواند یکی از عوامل مهم در بیماری های پوستی از قبیل حساسیت و ایجاد قارچ و سوزش بدن و التهابات پوستی را به همراه داشته باشد. لذا از این جهت تمهیدات و استاندارهایی را جهت تولید لباس زیر رعایت می کنند و بهترین الیاف را جهت بافت پارچه های لباس زیر تهیه نموده و با مواد کاملا بهداشتی و استاندارد , رنگ و تکمیل می نمایند به همین دلیل لباس زیر از جایگاه و قیمت بالایی برخوردار است.
    همچنین استفاده از لباس زیر مناسب تاثیر به سزایی
    در تناسب اندام ,گردش خون و سلامت جسم جهت شیردهی بانوان در آینده دارد.
    " لباس خوب بپوشید و گرنه برایتان گران تمام می شود ."
    لباس زیرتان همیشه خشک و تمیز باشد. پاره نباشد. پارگی لباس زیر ، موجب دسترسی سریع و مستقیم به قسمت حساس اندام جنسی می شود. علاوه بر این بیرون افتادن اندام جنسی از قسمت پارگی لباس ، موجب تحریک آن می شود. لباس زیر از کالاهای مصرفی است که باید آن را زود به زود نو کرد و زیاد هم باید داشت. اگر لباس زیر به اندازه کافی داشته باشید ، آن را زود به زود عوض می کنید و به راحتی هم آن را دور می اندازید. نترسید . اسراف نمی شود . در این مورد با گشاده دستی هر چه بیشتر عمل کنید . خیلی ها به دلیل این که لباس زیرشان در معرض دید دیگران نیست ، آن را تا چندین سال به بدترین وضع نگه می دارند . شما خیلی محترمید و لباس زیرتان هم باید در شانتان باشد . لباس ها آبکش شده و از جنگ جهانی برگشته ، چرک مد شده ... در شان شما نیست. شخصی تنها در اتاقی بسیار مودبانه نشسته بود و مشغول مطالعه بود. به او گفتند: اینجا که کسی نیست . چرا راحت نمی نشینی ؟ گفت : خودم که هستم ! انسان باید احترام و کرامت انسانی خودش را در بالاترین حد ممکن رعایت کند . لذا در مورد لباس نیز به نحوی که گفته شد ، عمل کنید. اگر از نظر توان مالی مشکل دارید ، هر از گاهی لباس های زیر خود را بجوشانید تا آلودگی آن به طور کامل از بین برود . لباس زیر خود را تعمیر کنید و همچنین می توانید برای خود لباس زیر بدوزید.

    تاریخچه استفاده از لباس زیر در ایران باستان و تمدنهای دیگر :

    مردم‌شناسان اعتقاد دارند انسان نه از روی شرم، بلکه بیشتر از روی عقل برای حفظ بدن از گزندِ نور آفتاب و سرما و باد و بوران نخستین زیرجامه را از برگ و پوست درختان و پوست حیوانات برای خود فراهم آورد و ستر بدن کرد.
    با این حال زیرجامه در آن زمان تنها پوشش انسان بود و با پیدایش تمدن، وقتی که انسان از پارچه جامه‌ای برای خود فراهم آورد، آنچه که زیرِ آن جامه می‌پوشید به زیرجامه در معنای مورد نظر ما بدل گشت.

    در تمدن مصر، کاهنان و شاهزادگان و اشرافزادگان و فراعنه دو پیش‌بند نخی روی هم می‌پوشیدند تا خود را از دیگران متمایز کنند. پیش‌بند نخی که به تن نزدیک بود، ساده بود اما پیش‌بند دوم که روی این پیش‌بند ساده تن می‌کردند نقش و نگار داشت.
    زنان درباری مصری هم سینه و پا را با پارچه می‌پوشاندند و به لباس اهمیت می‌دادند و تلاش می‌کردند با لباس‌های آراسته و پیرایه‌دار خود را ممتاز جلوه دهند.
    زنان یونانی به رخت زیر و بخصوص به سینه‌بند علاقه‌ی زیادی داشتند. زن یونانی با پارچه یا چرم بالا تنه خود را می‌پوشاند. این سینه‌بند که آن را استروفیوم (
    Strophium) می‌خواندند نخی داشت که زیر سینه گره می‌زدند تا بالا تنه برجسته‌تر و زیباتر به نظر آید.

    استاد جلال خالقی مطلق در مقاله‌ای به زیبایی کمال مطلوب در تاریخ ایران می‌پردازد و در این مقاله نشان می‌دهد که در ایران باستان زنی زیبا بود که بلندبالا و سفیدرو و بالا تنه اش برجسته باشد.
    زنان در ایران باستان هم مانند زنان یونانی سینه هایشان را با پارچه می‌پوشاندند و با نخ گره می‌زدند تا بالا تنه برجسته‌تر و زیباتر جلوه کند و به یک معنا به زیبایی کمال مطلوب نزدیک‌تر شوند.

    زنان رومی رسمِ سینه‌بند را از زنان یونانی و ایرانی گرفتند و اضافه بر آن پارچه‌ای به پایین تنه خود می‌بستند و این تکه پارچه را از پس و پیش آن قدر بالا می‌کشیدند تا باسن‌شان پوشانده شود و سرانجام آن را با لیفه به کمر گره می‌زدند. این پوشش را سوبلیگاکولوم (
    Subligaculum) می‌خواندند.

    این دو پوشش به بیکینی در روزگار ما شباهت داشت و وقتی که می‌خواستند ورزش کنند این دو تکه رخت زیر را عریان می‌کردند و در اوقات دیگر زیر دامن‌ می‌پوشیدند که به آن تونیکا (
    Tunika) می‌گفتند.

    تونیکا را هم مردان و هم زنان رومی می‌پوشیدند و مهم‌ترین جامه‌ی آنان بود. تونیکا در واقع ردایی بلند بود و پیش از آن که زیرجامه باب شود، تنها همین ردا را به تن می‌کردند.
    دامن ردای مردان چین‌دار بود و آن را توگا (
    Toga) می‌خواندند. به زودی مردان رومی هم بر گرته‌ی زیرجامه‌ی زنان زیرجامه‌ای برای خود فراهم آوردند. از آن پس بود که زیرجامه‌ی مردانه در غرب مرسوم شد.

    روشهای صحیح استفاده لباس زیر در بانوان :

    ظاهر برای زنان بسیار مهم است و نگرانی هر روزه بسیاری از آنها است. بسیاری از خانمها نگران هستند که دارای اندام و سایز مناسبی نیستند . داشتن سینه کوچک هم یکی از نگرانی های مهم خانم ها است که بسیاری از خوانند گان دوخت در این مورد از ما سوال کرده اند. شما می توانید بدون انجام عمل جراحی، تنها با روش درست لباس پوشیدن، به طور طبیعی سایز سینه خود را افزایش بدهید:

    1- لباس زیر بادکرده و لایه دار تهیه کنید . این مدل لباس زیر باعث بالاتر آمدن سینه شما و بزرگترنشان دادن آن می شود.
    2-لایه های اسفنجی در لباس زیر خود قرار بدهید. آنها را در جیبهای مخصوص لباس زیر یا در پشت لباس زیر خود بگذارید .
    3-سایز لباس زیر متناسب و اندازه خود را انتخاب کنید. بسیاری از خانمها سایز دقیق لباس زیر خود را نمی دانند. از نشانه هایی که نشان می دهد شما سایز درست را انتخاب نکرده اید این است که: دائما بند لباس زیرتان می افتد؛ بند ها به سمت پشت کشیده می شود؛ میله نیم دایره زیر پایین لباس زیر به روی سینه کشیده می شود؛ پس از استفاده از آن، نشانه های بریدگی یا ورم بر روی پوست دیده شود. اگر شما هر کدام از این نشانه ها را مشاهده کردید، باید لباس زیر جدیدی بخرید که اندازه شما باشد. به خاطر داشته باشید که با پوشیدن لباس زیر اندازه، زمانی که بازوهای خود را مستقیم نگاه دارید، سینه های شما باید بین شانه و آرنج شما واقع بشود. سایز مناسب لباس زیر نه تنها به شما احساس راحتی می دهد، بلکه باعث می شود که تمام لباس های شما به تن شما بهتر بیاید.
    4-جنس پارچه ای برای لباس زیر و بالاتنه لباس خود انتخاب کنید که به بدن بچسبد و توجه را به فرم سینه شما جلب کند.
    5-یک تاپ استرچ چسب و تنگ زیر لباس خود بپوشید تا لایه اضافی به لباس شما افزوده شود و حجم سینه شما را افزایش بدهد.
    6-راست و مستقیم بایستید. نحوه ایستادن شما به جلو آمدن قفسه سینه شما کمک می کند.
    7-تاپی بخرید که اندازه کوچکترین و لاغرترین قسمت دور کمر شما باشد. پوشیدن چنین تاپی که دور کمر و زیر سینه شما را تا جایی که ممکن است کوچک می کند، یک روش عالی برای بزرگ و مناسب نشان دادن سینه ها است. همیشه قبل از خریدن بلوز و تاپ آن را امتحان کنید تا درست انتخاب کرده باشید.
    8-سعی نکنید سینه های خود را پنهان کنید. تلاش برای مخفی کردن سینه های خود واقعا موجب می شود که سینه های کوچک کاملا ناپدید بشود و سینه ها بزرگ مانند کوهی بزرگ به نظر برسد. تاپ ها و بالاتنه های با یقه وی شکل، برای سینه های کوچک و بزرگ هردو بسیار مناسب است.
    9-اگر سینه های کوچکی دارید، مدل پیراهن های بنددار که دور گردن بسته می شوند، برای شما بسیار خوب است.
    10-مدل های طرح دار بپوشید. زنانی که سینه های کوچکی دارند، معمولا اندام گلابی شکلی دارند، در این صورت نیمه پایین بدن آنها از نیمتنه بالایی آنها بزرگتر و سنگینتر است. برای ایجاد تعادل، بلوزهای طرح دار و شلوارها و دامن های تکرنگ و ساده بپوشید. اما طرح های خیلی بزرگ را برای بالاتنه خود انتخاب نکنید. درعوض لباس هایی که طرح های متوسطی دارد و نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است، انتخاب کنید.
    11-مدل های چیندار بپوشید. لباس هایی که چین ها و پلیسه های ظریفی در قسمت سینه دارد، باعث اضافه حجم سینه های کوچک شما می شود، اما اجازه ندهید که چین ها و پلیسه های خیلی بزرگ به اندام شما مسلط شود. به دنبال مدل هایی باشید که چین های ظریف وکوچک تزئینی دور یقه بلوز خود دارد. از چین و پلیسه در پایین تنه و شلوار خودداری کنید، زیرا توجه را به سمت پایین تنه شما جلب می کند و سینه های شما را کوچکتر نشان می دهد.
    12- تاپ ها و بلوزهای روشنتر بپوشید. بالاتنه های روشنتر و پایین تنه های تیره تر انتخاب کنید؛ حتی اگر هردو آنها به یک رنگ هستند. به عنوان مثال اگر می خواهید قهوه ای بپوشید، یک بلوز شکلاتی رنگ و یک دامن قهوه ای سوخته را با هم ست کنید، یا اگر می خواهید ترکیب سیاه وسفید بپوشید، بلوز سفید و پایین تنه مشکی را انتخاب کنید. ااین روش باعث می شود که متناسبتر دیده بشوید و سینه های شما پرتر به نظر برسد.
    13-لباس هایی بپوشید که در قسمت سینه خود تزئینات دارد. هرچیزی در ناحیه سینه موجب می شود که سینه های شما بزرگتر به نظر برسد. مدل هایی که درست زیر سینه جمع می شود، خودبه خود سینه را بزرگتر نشان می دهد. پارچه های بافت دار یا براق در قسمت سینه نیزهمین تاثیر را دارد. دگمه، تزئینات ، قلابدوزی و گلدوزی روش بسیار خوبی برای افزایش اندازه سینه شما است.
    14-عضلات قفسه سینه خود را ورزش بدهید. کلید موفقیت عضلات و ماهیچه زیر سینه شما است. تمریناتی مانند دراز و نشست انجام بدهید تا عضلاتتان کشیده بشوند و سینه های شما بزرگتر دیده بشوند
     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر